Splošni pogoji poslovanja

1.SPLOŠNO

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi:

Oglaševanje, Bernarda Papler s.p.

Cesta na Loko 22, 1000 Ljubljana

MŠ: 9832351000

Ni zavezanec za DDV

E-naslov: info@hpsocialstudio.si

(v nadaljevanju: izvajalec)

Naročnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki preko elektronske pošte ali obrazca na spletni strani odda povpraševanje in potrdi ponudbo.

Z oddajo naročila naročnik potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja in se z njimi strinja. Obvezan je zagotavljati veljaven e-naslov za komunikacijo in spremljati elektronsko pošto.

2.POSTOPEK SODELOVANJA

POVPRAŠEVANJE
Izpolnite obrazec za povpraševanje ali pošljete povpraševanje z definiranimi zahtevami po elektronski pošti.
PONUDBA
Na osnovi zbranih informacij pripravimo ponudbo po veljavnem ceniku in jo pošljemo po e-pošti.
POTRDITEV PONUDBE
Če se s ponudbo strinjate, jo pisno potrdite s povratnim elektronskim sporočilom.
Dogovor med naročnikom in izvajalcem z potrditvijo ponudbe velja kot zavezujoč dogovor o sodelovanju.
PLAČILO 50 % VREDNOSTI
Po potrditvi ponudbe pošljemo predračun s 50 % predplačilom.
ZAČETEK DELA
Po prejetem predplačilu začnemo z delom oz. oblikovalskim procesom.
MESEČNO SODELOVANJE
Delo poteka na mesečni osnovi. Po koncu vsakega obdobja se izvede poračun in pripravi račun za opravljene storitve, razen če ni dogovorjeno drugače.

3.CENE IN PLAČILNI POGOJI

Vse cene so izražene v EUR in ne vsebujejo DDV.

Po potrditvi ponudbe se izda predračun za 50 % vrednosti. Preostanek se plača po zaključku dogovorjenega obdobja ali po izdaji končnega računa.

Rok plačila je 14 dni od izdaje računa.

V primeru zamude s plačilom si izvajalec pridržuje pravico do začasne ustavitve dela in/ali obračuna zakonskih zamudnih obresti.

4.AVTORSKE PRAVICE

Po plačilu celotnega zneska naročnik pridobi pravico do uporabe končnih materialov za javno objavo.

Izvajalec ohrani moralne avtorske pravice (npr. pravica do podpisa ali omembe), razen če ni dogovorjeno drugače.

V primeru, da naročnik odpove sodelovanje ali ne potrdi končnih predlogov, se že opravljeno delo ne uporablja brez soglasja in se avtorska pravica ne prenese.

5.ODGOVORNOSTI IN DOLŽNOSTI

Izvajalec se zavezuje k kakovostni izvedbi storitev v dogovorjenih rokih.

Naročnik mora pravočasno dostaviti vse potrebne materiale in informacije.

Izvajalec ne odgovarja za končni rezultat, če ta ni bil izdelan na osnovi predhodnih potrditev naročnika.

6.OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Izvajalec ni odgovoren za izgubo podatkov, napačne objave, tehnične napake ali kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačnih informacij, napak v vsebinah, ali neustreznega ravnanja naročnika.

Odgovornost izvajalca je v vsakem primeru omejena na vrednost naročene storitve.

7.SPREMEMBE POGOJEV

Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev. Spremembe začnejo veljati osmi dan po objavi na spletni strani. Naročnik se zavezuje, da bo spremljal aktualne pogoje poslovanja.

8.REŠEVANJE SPOROV

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.

Če to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

9.VELJAVNOST POGOJEV

Ti pogoji začnejo veljati z dnem objave na spletni strani in veljajo do njihove spremembe.

10.ODPOVED SODELOVANJA

Vsaka stran lahko sodelovanje prekine s 5-dnevnim odpovednim rokom.

V primeru, da naročnik odpove sodelovanje po začetku izvajanja, se že opravljeno delo obračuna sorazmerno. Predujem se ne vrača.

11.ZAUPNOST

Vse informacije, ki si jih stranki izmenjata med sodelovanjem, se štejejo kot zaupne in se ne posredujejo tretjim osebam brez pisnega soglasja.